Checklist voor bedrijfsfeesten


Een professioneel bedrijfsfeest met Hettema Verhuur

Bedrijfsfeesten zijn altijd het perfecte moment om even wat stoom af te blazen na een drukke en stressvolle werkperiode. Zeker aan het einde van het jaar is een bedrijfsfeest een zeer populaire activiteit om het jaar op een fijne manier af te sluiten. Of juist met een nieuwjaarsfeest een nieuws succesvol jaar in te luiden. Hettema Verhuur geeft u graag wat tips voor een denderend en professioneel waarin u en alle werknemers eens lekker kunnen ontspannen. Ook geven we u de ultieme checklist zodat u zeker weet dat u niets vergeet tijdens uw bedrijfsfeest in spe.

Download hier de checklist voor uw bedrijfsfeest (PDF)

Tips voor het beste bedrijfsfeest van het jaar

  1. Een presentatie is makkelijk gegeven
    Wilt u graag nieuwe ontwikkelingen kenbaar maken aan collega’s en werknemers? Of het jaar afsluiten met een aantal pakkende cijfers en inspirerende quotes? Dan is een beamer, met daarop een presentatie of filmpje, een uitgelezen kans om ieders aandacht erbij te trekken. Let er wel op dat dit van tevoren goed getest is.
  2. Zorg voor een rustige ruimte
    De een wil uit zijn bol gaan, de ander geniet meer van een feestje waarbij hij of zij eens kan bijkletsen met collega's die niet zo vaak gezien worden. Zorg er daarom voor dat er een 'rustige' ruimte aanwezig is op het feest waar medewerkers gezellig met elkaar kunnen kletsen. In de andere ruimte kan de muziek wat harder en kan er voluit gedanst en geswingd worden.
  3. Het doel van het bedrijfsfeest
    Heeft u iets te vieren, wilt u de samenwerking binnen het team verbeteren of organiseert uw bedrijf een jaarlijks bedrijfsfeest ter waardering voor de werknemers? Met een duidelijk doel voor ogen, geeft u eenvoudiger invulling aan het programma. Pas het programma uiteraard ook aan aan het doel van het feest
  4. Een geschikte locatie uitkiezen
    Heeft u het doel van het feest bepaald? Ga dan op zoek naar een unieke of geschikte locatie die hierbij aansluit. Stel vooraf ook het budget en het aantal personen vast dat gaat komen. Uiteraard kunt u met de aankleding van Hettema Verhuur het bedrijfsfeest ook op uw werklocatie organiseren.
  5. Vergeet de uitnodigingen niet
    Als alle zaken georganiseerd of gepland zijn is het zaak dat iedereen van het feest weet. Het is leuk om de uitnodigingen persoonlijk te maken, maar vooral is het belangrijk dat er duidelijk op staat waar, wanneer en hoe het feest wordt gegeven. Zijn er regels met betrekking tot bijvoorbeeld parkeren en eindtijd? Dan kunt u deze het beste direct met de uitnodigingen meesturen. Stuur u de uitnodigingen al enkele weken van tevoren? Stuur dan ook nog even een herinnering 4-5 dagen voor het feest aan.

Feestje tijdens een bedrijfsfeest

De datum is geprikt en alle medewerkers zijn uitgenodigd. Nu is het natuurlijk belangrijk dat uw feest zo goed mogelijk aangekleed wordt zodat alle collega's en medewekers een comfortabele en plezierige avond hebben. Om u daarbij te helpen heeft Hettema Verhuur de ultieme checklist voor u opgesteld, zodat u niets vergeet.

Download hier direct de checklist (PDF) of bekijk de verschillende categorieën en producten hieronder.

Categorie ‘Meubilair’
Wordt er ook gegeten tijdens het bedrijfsfeest? Met de juiste dinertafel, picknicktafel of klaptafel kunnen uw medewerkers goed terecht. Natuurlijk regelt Hettema Verhuur ook uw stoelen om op te zitten. Liever blijven staan? Ga dan voor onze statafels met rok.

Categorie ‘keuken'
Een feest is eigenlijk niet af zonder een lekker hapje of drankje. Bij Hettema verhuur vindt u niet alleen koelkasten, frituurpannen en ijsblokjesmachines, maar ook thermoskannen, barbecues en buffetkarren zitten in ons assortiment. Ook voor biertaptafels en bierfusten bent u bij ons op de juiste plek.

Categorie ‘servies’
Borden, glazen, bestek en schalen, u heeft ze allemaal nodig als uw gasten een hapje gaan eten.. Gelukkig verhuurt Hettema Verhuur alles, en kunt u bij ons terecht voor alle soorten glazen, borden, peper- en zoutvaatjes en wijnkoelers.

Categorie ‘decoratie’
Een lichtje, een ballon, een bloemetje of vlaggetjes. Waar gaat u uw bedrijfsfeest mee aankleden?
Wat u ook kiest, Hettema verhuur helpt u graag met de decoratie.

Categorie ‘afval’
Tijdens en na uw bedrijfsfeest wilt u natuurlijk niet overal afval hebben liggen. Voorzie uw feest van een aantal vuilnisbakken, prullenbakken en asbakken zodat niet alles op de grond of in de bosjes belandt. Wel zo professioneel op een bedrijfsfeest!

Categorie 'garderobe'
Heeft u een groot bedrijf en komen er een hoop medewerkers naar het bedrijfsfeest? Dan is een garderobe wel zo makkelijk. Zo belanden niet alle jassen in een hoekje en blijven ze mooi schoon. Van haakjes tot kapstokken tot nummertjes, Hettema Verhuur zorgt ervoor dat iedereen zijn of haar jaar weer schoon terugkrijgt.