Bruidsfeest checklist

Een prachtig bruidsfeest met Hettema Verhuur

Gaat u binnenkort trouwen? Dan hoort daar natuurlijk een groots bruidsfeest bij! Zeker bij een bruidsfeest moet alles goed geregeld zijn. Dit is immers de mooiste dag van uw leven. Een goede voorbereiding is natuurlijk het halve werk. Hettema Verhuur helpt u daar graag bij. Niet alleen omdat we bijna alles verhuren, maar ook omdat we u graag een aantal tips geven en een printbare ultieme checklist kunnen bieden. Samen met u maken we uw bruidsfeest graag tot een groot succes!

Tips voor een prachtig bruidsfeest

  1. Een goede voorbereiding
    Een goed begin is het halve werk. Gelukkig bent u niet de eerste die trouwt en hoeft u het wiel niet opnieuw uit te vinden. Online zijn een aantal handige planningstools te vinden waardoor u niets hoeft te missen in de planningsfase. Van leveranciers voor de bruiloft tot de gastenlijst en het budget.
  2. Een beetje rust
    Een trouwdag en de voorbereidingen daar naartoe kunnen best chaotisch zijn. Gegarandeerd zit je een paar weken in de drukte en in de stress. Probeer ook momentjes voor jullie samen te blijven inplannen, waarin je niet praat over de bruiloft maar echt even tijd voor elkaar maakt. Dat maakt de bruiloft ook weer een stuk leuker!
  3. In de buurt
    Heeft u een aparte trouwlocatie, receptielocatie en diner- of feestlocatie? Probeer er dan voor te zorgen dat de locaties niet te ver uit elkaar liggen. Zeker met kleine kinderen en hun slaapritme is dat een hoop gedoe, om over uw trouwjurk nog maar niet te spreken. Maak het uzelf gemakkelijk en houd alles een beetje in de buurt.
  4. Maak gebruik van een ceremoniemeester
    Hulp nodig bij de planning of een goed verloop van het feest? Ga voor een ceremoniemeester! Deze kan helpen bij het plannen maar is daarnaast ook een goed aanspreekpunt voor gasten en bedrijven tijdens de bruiloft. Ook kunt u hem of haar de taak geven om het draaiboek in de gaten te houden zodat u als bruid(egom) optimaal van de dag kunt genieten.
  5. Bewust genieten
    De trouwdag zelf is natuurlijk dé dag waar u met alle liefde en plezier op wilt terugkijken. Leef deze dag dus vooral heel bewust. Genieten, want voordat u er erg in heeft is deze trouwdag weer voorbij.

Laat het bruidsfeest beginnen

U heeft een datum en u weet wie er gaan komen. Nu is het natuurlijk belangrijk dat uw feest zo goed mogelijk aangekleed wordt zodat uw gasten een comfortabele en plezierige dag hebben. Om u daarbij te helpen heeft Hettema Verhuur de ultieme checklist voor u opgesteld, zodat u niets vergeet.

Download hier direct de checklist (PDF) of bekijk de verschillende categorieën en producten hieronder.

Categorie ‘huisvesting’
Heeft u een prachtige locatie uitgezocht? Dan heeft u vast wat aankleding nodig om uw gasten warm en droog te houden. Hettema Verhuur heeft partytenten in verschillende formaten en kan deze naar wens ook voor uw op- en afbouwen. Ook een grondzeil, terrasverwarmers en heteluchtkanonnen vindt u bij ons.

Categorie ‘Meubilair’
Gaan uw gasten ook eten tijdens uw bruidsfeest? Met de juiste dinertafel, picknicktafel of klaptafel kunnen uw gasten goed terecht. Natuurlijk regelt Hettema Verhuur ook uw stoelen om op te zitten. Liever blijven staan? Ga dan voor onze statafels met rok.

Categorie ‘keuken
Een feest is eigenlijk niet af zonder een lekker hapje of drankje. Bij Hettema verhuur vindt u niet alleen koelkasten, frituurpannen en ijsblokjesmachines, maar ook thermoskannen, barbecues en buffetkarren zitten in ons assortiment. Ook voor biertaptafels en bierfusten bent u bij ons op de juiste plek. Gaat u zelf koken? Denk dan vooral aan pannen en gasstellen.

Categorie ‘servies’
Borden, glazen, bestek en schalen, u heeft ze allemaal nodig als uw gasten een hapje gaan eten op uw bruidsfeest. Gelukkig verhuurt Hettema Verhuur alles, en kunt u bij ons terecht voor alle soorten glazen, borden, peper- en zoutvaatjes en wijnkoelers.

Categorie ‘decoratie’
Een lichtje, een ballon, een bloemetje of vlaggetjes. Waar gaat u uw bruidsfeest mee aankleden?
Wat u ook kiest, Hettema verhuur helpt u graag met de decoratie van uw bruidsfeest.

Categorie ‘afval’
Tijdens en na uw bruidsfeest wilt u natuurlijk niet overal afval hebben liggen. Voorzie uw feest van een aantal vuilnisbakken, prullenbakken en asbakken zodat u niet weken later nog troep in de bosjes vindt. Fijn voor u en fijn voor uw gasten.